سهم کرمانشاه در طرح شجره طیبه صالحین سهم بزرگی است
نوشته شده توسط : احسانی
آیت‌الله ممدوحی:
سهم کرمانشاه در طرح شجره طیبه صالحین سهم بزرگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:طرح بزرگ شجره طیبه صالحین در حال اجراست و سهم کرمانشاه دراین طرح، سهم بزرگی است.

خبرگزاری فارس: سهم کرمانشاه در طرح شجره طیبه صالحین سهم بزرگی است

 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با فارس در کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری با نظر به تحقق تشکیل بسیج 20 میلیونی و پرورش بسیجیان با تعالیم درست نگاه ویژه‌ایی به طرح شجره طیبه صالحین دارند.

آیت الله حسن ممدوحی افزود: طرح صالحین، طرحی است که به اصلاح الگوی رفتاری و عملکرد بسیج در 3 سطح اعتقادی، مسائل سیاسی و اخلاقی می‌پردازد و ویژگی‌های طرح، جامع بودن و وسعت دید آن است، به این صورت که برای همه‌ی سنین طرحی را آماده ساخته است و برنامه‌ای را پیش رو دارد و روند کلی قابل اجرایی نیز طرح ریزی شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های طرح این است که متولیان فرهنگ جامعه که همان روحانیت می‌باشد، برنامه‌ها و موضوعات را طرح‌ریزی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیج باید بسیج الهی و با روحیه‌ای بالا رزمنده واقعی برای کشور در تمام عرصه‌ها باشد.

آیت الله ممدوحی خاطر نشان کرد: اصولی که در این طرح تعلیم داده می‌شود از علما و دانشمندان دین شناس گرفته شده است که آموزش‌ها از مبدا درست باشند.

گفتنی است آیت الله حسن ممدوحی مسئول مسائل معرفتی طرح شجره طیبه صالحین در  سطح کشور می‌باشد و این موضوع با توجه به حضورشان در استان کرمانشاه باعث می‌شود سهم کرمانشاه در طرح شجره طیبه صالحین سهم بزرگی باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: